Home

Friday, April 5, 2019

10 sebab Serunding Ikan Mokteh Paling Popular menjelang Ramadhan


Assalamualaikum semua, 
Apa yang korang akan buat menjelang bulan puasa?


Selain dari ganti puasa, pastinya niat dan amalan- amalan sunat ketika puasa diingati semula bagi menyempurnakan  bulan puasa yang bakal tiba. Tahukah anda, serunding ikan mokteh akan menjadi serunding pilihan ramai ketika bulan puasa. Sebabnya:

  1. Serunding ikan mokteh menjadi pilihan untuk para pembuat kuih raya -serunding ikan mokteh sering menjadi pilihan untuk popia simpul kasih, karipap mini. 
  2. Serunding ikan mokteh  sedap dimakan bersama bubur lambuk, atau bubur nasi atau dijadikan makanan sampingan ketika bersahur. 
  3. Serunding ikan mokteh diperbuat dari bahan- bahan berkualiti dan resepi tradisi yang  enak yang membuatkan “customer” menempahnya kembali. Jika tidak masakan customer order serata Malaysia, brunei dan singapura mencari serunding ikan mokteh setiap masa. 
  4. Serunding mokteh tahan lama - sehingga 4 bulan
  5. Mudah dibeli  anda boleh kunjungi booth kami di pasar tani pilihan atau -anda hanya perli pm kami di talian whatsapps atau call di nombor telefon 0192903770 atau pm kami di fb serunding mokteh
  6. Perkhidmatan pos dan delivery juga disediakan bagi yang tinggal jauh atau di luar negara. 
  7. Harga berpatutan. Malah bagi juga akan bagi pakej harga istimewa bagi customer terpilih.
  8. Serunding mokteh sering menjadi tetamu di televisyen setiap tahun. 
  9. pastinya disebabkan penjualnya iaitu pemilik serunding mokteh sangat ramah dan mesra terhadap pelanggannya. Cia- cia cia 
  10. Rugi jika tak beli. Haha
Jadi apa tunggu lagi, tempah sekarang

saya nak beli serunding ikan

No comments: