Home

Wednesday, December 16, 2020

MENGAPA SERUNDING MOKTEH SEDAP DAN POPULAR?

 

Kat mana-mana orang cari serunding, mesti sebut serunding mokteh?Apa yang best sangat serunding mokteh ni? Nak tahu? Ini rahsianya..



Bagi serunding daging mokteh

Daging segar telah direbus hingga lembut dan empuk kemudiannya dicarik hingga halus dan diperap bersama rempah ratus resepi asli tradisi dan dimasak dalam kawah panas sehingga 7 jam bagi menghasilkan tekstur daging yang lembut kehitaman, beraroma, dan sesuai di makan dengan pelbagai hidangan.

Serunding Ayam Mokteh



Hirisan ayam yang dicarik halus diperap bersama rempah ratus resepi asli tradisi dan dimasak hingga 7 jam bagi menghasilkan teksture ayam yang kekuningan. Sesuai dimakan dengan pelbagai menu seperti bubur, roti, lemang dan lain-lain hidangan.



Serunding Ikan Mokteh

Ikan Selayang yang segar direbus hingga mendidih dan dicampur rempah ratus bagi menghasilkan tekstur ikan yang halus berempah- Menu yang popular dengan Serunding Ikan Mokteh adalah popia simpul, karipap mini atau pelbagai hidangan lain.


Disebabkan itu, kami sentiasa  menjadi jemputan kepada stesen-stesen tv seperti Nona, Wanita Hari Ini dan Selamat Pagi Malaysia.


facebook : serunding mokteh

No comments: